لیست مدارک لازم برای اخذ صلاحیت اداره کار
1- گواهی آموزشی مدیران 18 ساعته (به نام مدیرعامل یارئیس هیئت مدیره) درصورت
نداشتن گواهی آموزشی ، با انجمن تماس بگیرید.
2- اظهارنامه مالیاتی سال 96 و برگه قطعی عملکرد 95
3 – تاییدیه طرح طبقه بندی مشاغل جدید برای هر سال برای دریافت لیست کارشناسان اینجا را کلیک کنید.
4 – قراردادهای پایان یافته درج شده در اظهارنامه 96 شامل مفاصا حساب تامین اجتماعی – 3 صفحه اول قرارداد- آخرین لیست بیمه و پرداخت حق بیمه و آخرین لیست حقوق و عیدی و پاداش و پرداخت بانکی آنها .
5– مدارک لازم برای قراردادهای جاری در سال 98:(تمام قراردادهای جاری مدارک آخرین ماهمنتهی به درخواست صلاحیت) شامل :
* لیست بیمه آخرین ماه منتهی به درخواست صلاحیت (رعایت طرح طبقه بندی مشاغل وعناوین شغلی )
* فیش پرداختی بیمه باپرفراژ و پرینت رسید واریزی حق بیمه
* آنالیزحقوقی(بن ،خواربار،مسکن و…) به همراه پرداخت بانکی لیست حقوق طبق این جدول
پنج نمونه قرارداد پرسنلی
6- اساسنامه
7 – شرکت نامه ، یااظهارنامه ثبت شرکتها و روزنامه های رسمی تاسیس و آخرین تغییرات مکان شرکت ، اعضای هیئت مدیره و سهام و موضوع
8- مدارک دفترمرکزی:(مدارک مربوط به آخرین ماه منتهی به درخواست صلاحیت) شامل :
چند نمونه قرارداد پرسنلی
* لیست بیمه (بارعایت طرح طبقه بندی مشاغل وعناوین شغلی )همراه با فیش پرداختی بیمه باپرفراژ و پرینت رسید واریزی حق بیمه
9- اجاره نامه به نام شرکت که دفترخانه ای و یا صادر شده در مشاور املاک (داشتن کدرهگیری الزامی است اگر در آژانس مشاور املاک صادر شده)
یاسندمالکیت فقط به نام شرکت
10- کپی شناسنامه وکپی کارت ملی و مدرک تحصیلی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره
11- کپی صلاحیت قبلی
12 – کپی برگه عضویت در انجمن
13- تکمیل کردن فرم بازدید از مکان و فرم ثبت نام صلاحیت و ارسال آنها به انجمن.